Infolinia Getin Bank

25 maja
08:12 2015

Skontaktowanie się z bankiem jest nierzadko sprawą życia i śmierci. Jak kwestia kontaktu z infolinią banku wygląda w przypadku Getin Banku. Sprawdź.

Możliwość szybkiego kontaktu z bankiem jest nieoceniona, jeśli musimy zastrzec naszą kartę w przypadku kradzieży, ale także wtedy, kiedy mamy jakieś pytanie na temat naszej oferty, problemu lub chcemy zmienić specyfikę usługi.

Infolinie telefonicznie są stosowane przez praktycznie wszystkie banki. Klienci mogą z ich pomocą zrobić praktycznie tyle samo co podczas wizyty w placówce banku. Jednocześnie mogą to zrobić bez ruszania się z domu. Niestety, nie zawsze telefony banków są czynne całą dobę.

Trudności

Wielu klientów uważa, że infolinie banków funkcjonują w zły sposób. Zwykle ta frustracja bierze się stąd, że infolinia musi poradzić sobie z rzeszą zainteresowanych konsumentów. Nie zawsze więc udaje się wszystkie osoby obsłużyć w tempie ekspresowym. Jest to najczęściej wysuwany zarzut. Jeśli jednak uzbroimy się w cierpliwość i nie będziemy denerwować z racji tego, że po 10 sekundach problem nie został rozwiązany to może okazać się że wszystko da się zrobić w nieco dłuższym ale rozsądnym czasie.

Getin Bank i jego infolinia

Getin Bank to instytucja finansowa należąca do Getin Noble Bank SA. Należy on do najbardziej dynamicznych podmiotów bankowych na rynku. Getin Bank jest notowany na warszawskiej giełdzie. Oferta banku skupiona jest na obsłudze klientów indywidualnych, przedsiębiorstw (małych i średnich), korporacji oraz samorządów. Współpraca z takimi klientami wymaga najwyższe jakości obsługi co pozwala zrealizować sprawnie działająca infolinia.

Jak się dodzwonić?

Infolinia Getin Banku wyróżnia się tym, że jest dostępna 7 dni w tygodniu, ale tylko w godzinach od 7.00 do 22.00. W tym przedziale czasowy bank zapewni nam pełną obsługę zarówno w zakresie zarządzania kontem, oferty jak i rozwiązywania problemów. Aby połączyć się z infolinią mamy do wyboru dwa numery:

  • 197 97 – dla numerów komórkowych i stacjonarnych
  • +48 32 604 30 01 – dla połączeń przychodzących z zagranicy

Koszt połączenia jest uzależniony od cennika naszego operatora. Infolinia banku jest dostępna w języku polskim.