Ranking Lokat - zarabiaj na lokatach

Środa, 20 września 2017 r.
26392-Infolinia-Getin-Bank

Infolinia Getin Bank

Skontaktowanie się z bankiem jest nierzadko sprawą życia i śmierci. Jak kwestia kontaktu z infolinią banku wygląda w przypadku Getin Banku. Sprawdź.

Możliwość szybkiego kontaktu z bankiem jest nieoceniona, jeśli musimy zastrzec naszą kartę w przypadku kradzieży, ale także wtedy, kiedy mamy jakieś pytanie na temat naszej oferty, problemu lub chcemy zmienić specyfikę usługi.

Infolinie telefonicznie są stosowane przez praktycznie wszystkie banki. Klienci mogą z ich pomocą zrobić praktycznie tyle samo co podczas wizyty w placówce banku. Jednocześnie mogą to zrobić bez ruszania się z domu. Niestety, nie zawsze telefony banków są czynne całą dobę.

Trudności

Wielu klientów uważa, że infolinie banków funkcjonują w zły sposób. Zwykle ta frustracja bierze się stąd, że infolinia musi poradzić sobie z rzeszą zainteresowanych konsumentów. Nie zawsze więc udaje się wszystkie osoby obsłużyć w tempie ekspresowym. Jest to najczęściej wysuwany zarzut. Jeśli jednak uzbroimy się w cierpliwość i nie będziemy denerwować z racji tego, że po 10 sekundach problem nie został rozwiązany to może okazać się że wszystko da się zrobić w nieco dłuższym ale rozsądnym czasie.

Getin Bank i jego infolinia

Getin Bank to instytucja finansowa należąca do Getin Noble Bank SA. Należy on do najbardziej dynamicznych podmiotów bankowych na rynku. Getin Bank jest notowany na warszawskiej giełdzie. Oferta banku skupiona jest na obsłudze klientów indywidualnych, przedsiębiorstw (małych i średnich), korporacji oraz samorządów. Współpraca z takimi klientami wymaga najwyższe jakości obsługi co pozwala zrealizować sprawnie działająca infolinia.

Jak się dodzwonić?

Infolinia Getin Banku wyróżnia się tym, że jest dostępna 7 dni w tygodniu, ale tylko w godzinach od 7.00 do 22.00. W tym przedziale czasowy bank zapewni nam pełną obsługę zarówno w zakresie zarządzania kontem, oferty jak i rozwiązywania problemów. Aby połączyć się z infolinią mamy do wyboru dwa numery:

  • 197 97 – dla numerów komórkowych i stacjonarnych
  • +48 32 604 30 01 – dla połączeń przychodzących z zagranicy

Koszt połączenia jest uzależniony od cennika naszego operatora. Infolinia banku jest dostępna w języku polskim.

Rankingi lokat

Ranking lokat 3M: wrzesień 2015

Lokata bankowa to ciągle popularny sposób oszczędzania wielu Polaków. Być może nie zarobimy tu ogromnych pieniędzy, ale za to nasze pieniądze są bezpieczne. Do tego, wybierając lokaty krótkoterminowe, możemy często korzystać z aktualnych promocji. Oto nasz ranking lokat 3M – wrzesień 2015.

czytaj dalej

zobacz archiwum

Finanse osobiste

  • Najlepsze konto osobiste

    Osobiste konto bankowe, popularny ROR, to w dzisiejszych czasach rzecz niezbędna. Nie tylko dzięki niemu możemy skorzystać z innych produktów bankowych, ale również jego posiadanie może poprawić naszą…

    czytaj dalej

  • Kredyty gotówkowe z najniższą ratą

    Jeżeli potrzebujemy szybkiej gotówki na remont mieszkania, wyjazd wakacyjny, kupno samochodu czy sfinansowanie bieżących wydatków, skorzystajmy z ofert kredytów gotówkowych, które można znaleźć w bank…

    czytaj dalej

  • Czym jest zdolność kredytowa?

    Zanim będziemy mogli otrzymać kredyt lub pożyczkę, bank dokona szczegółowej analizy naszej sytuacji finansowej. Inaczej mówiąc, zbada naszą zdolność kredytową. Dowiedzmy się, czym jest zdolność kredyt…

    czytaj dalej

Informacje ze świata

Na portalu wykorzystywane są ciasteczka (cookies). Pliki te zapewniają użytkownikowi wygodę w korzystaniu z serwisu. Więcej informacji w Regulaminie serwisu.

X